събота, 25 август 2007 г.

Хари Потър и Орденът на феникса

Днес, след като гледах за втори път,само че с доста по-добро качество и със субтитри, петата част на "Хари Потър", установих ,че филмът май не е толкова лош,колкото си мислех...след първото гледане-отново припомням, че качеството беше ужасно, имаше накъсани кадри,гаден звук, никакви субтитри...на всичкото отгоре беше снимано в някакво кино,затова от време на време екранът ставаше черен и се долавяше едвам, едвам звука...и все пак бях убедена,че това,което съм видяла е достатъчно,за да си направя заключението,че филмът е незавършен,режисьорът не е успял изобщо да хване идеята и е изрязъл прекалено много от книгата.
Обаче след като го изгледах днес със майка ми,вече не съм толкова убедена,че е така...страшно ми хареса образът на Долорес Ъмбридж...идеална е,според моите предтсави...Белатрикс Лестранж, Луна Лъвгуд, дори Крийчър...Вярно е,че са отрязали голяма част от книгата,но като се замислим...говорим за около 500 страници,в които непрекъснато става нещо...не знам дали и други "Хари Потър" маниаци са съгласни с мен...ама според мен не трябва да съдим много режисьорите...справили са се доколкото може добре...остава да видим какво ще направят с подлените 2 части...особено последната,която е пълна със събития,дето ще е престъпление да премахнеш което и да е от тях...

Няма коментари: