неделя, 22 август 2010 г.

Headache


Днес яко ме мъчи главоцеп. От предната нощ явно съм настинала. Защото вчера усещах леки наченки на болки и затруднено завъртане на врата в определени участъци...Снощи вечерта болката се усили значително, точно преди да си легна...Обаче тази сутрин направо не знаех къде се намирам. Болката така ме удари, че главата ми направо пулсираше, а както обикновено се случва при мен в такива случаи - силното главоболие води и до болка в очите.
Първо се разтривах с някакво мазило по врата. Ефект - съвсем краткотрайно облекчение и то само на места. Взех последния си наличен ацефеин, който пазя, когато ми се обостри синузита(състоянието ми много напомняше на него)...цялостно облекчение, но уви, отново за кратко...чак когато накарах Стилиян да ме намачка, ама наистина старателно, усетих трайно отпускане...
Извод: Мазажът е най-сигурния лек срещу мускулна треска или изстиване...без лосиони, кремове и гадни хапове. Поне за мен.

Няма коментари: