петък, 20 август 2010 г.

New Me


Ха! Случайно ми попадна този сайт с интересни дизайни за facebook, twitter, blogger, myspace, etc. И нали съм си такава, че като се захвана да човъркам нещо, чак прекалявам. В момента всички са си легнали да спят. Габи е на гости при баба си и аз като невиждала съм седнала да си играя и да сменям дизайна на всичките си профили(twitter, facebook, а сега и блогът). Уж съвсем на бързо трябваше да прегледам темите само за туитър-а, после викам, абе защо да не сложа и за фб-то, а сега и това...
Уж набързо, а сега смених името на блога си, мотото си, всичко.
Даже забравих какво исках да туитна, толкова се залисах с тези теми:D
Работата е, че отдавна се каня да бъда малко по-сериозна и отново да пиша в блога си. На моменти наистина имам нужда да пиша. Има толкова много неща, които исках да напиша. Изгубила съм тренинга да се съсредоточа върху мислите си, така че да пиша последователно. Сама подтискам желанието си да пиша с разни оправдания като "друг път, когато имаш време да се съсредоточиш" или пък "това, което ти е хрумнало е много кратко, трябва да седнеш и сериозно да го развиеш като идея, а сега няма толкова време". Но ако трябва всеки път да мисля за това как да се изразявам, тогава що за дневник е това? Ако продължавам така, накрая нищо няма да напиша. По-добре ми се струва, че ще бъде, ако напише нещо спонтанно. Това най-добре изразява емоционалното ми състояние, в момента, в който съм написала това,което съм написала:)...както това, че пиша в момента...съвсем спонтанно, и ми харесва. Има ефект. Чувствам се по-добре.
It's good to be back...Fresh and brand new:)

1 коментар:

hotel Batihan каза...

много хубав пост, продължавай да пишеш и да споделяш с всички нас, в очакване на нови публикации, много поздрави и до скоро