четвъртък, 18 февруари 2010 г.

Драма, драма, драма...





Вече съвсем заприличах на типичната съпруга-домакиня, дето само стои вкъщи с детето. Не че се оплаквам от това, с което се занимавам цял ден, но май ежедневието е започнало да ми влияе на психиката. Сега съм на фазата, в която ми се гледат романтични филми и драми. Не мога да повярвам, че очаквам с нетърпение да излязат цели три такива филма: Remember Me(е, това ми се гледа заради Робърт Патинсън най-вече, ако трябва да бъда честна, бих гледала филм с него, без значение какъв е жанра); Valentine's Day(това пък е пълно с актьори, които харесвам, ама пак главната причина е участието на актьор от поредицата "Здрач" - Тейлър Лаутнър); третия е Dear John(този вече ми се гледа заради самата история, добре де, и заради Чанинг Тейтъм).
Но каквато и да е причината, става дума все за романтични филми...започнала съм да се повреждам нещо. Нищо чудно в следващият етап да започна да следя турските сериали...брррр...

Няма коментари: