понеделник, 29 юни 2009 г.

В търсене на лекарство против скука...

ОК, имам нужда от идеи...
Какво бихте направили, ако сте приковани към леглото/е, не буквално, имате право на ходене до тоалетна и бързо хапване в кухнята/, не може да излизате, нито да вършите домакинска работа...по здравословни причини не ви се позволява да сте твърде активни, от вас се изисква да лежите по цял ден в продължение на няколко месеца...Как ще оползотворите времето си, ако разполагате с лаптоп с интернет и телевизор с цифрова телевизия. Това дали е достатъчно, за да изкарате около 5 месеца вкъщи без да психясате или ще потърсите някакви други развлечения и хобита/които не нарушават правилото да не ставате от леглото, разбира се/.
Ето за 3 месеца до къде стигнах аз:
1. Гледах филма "Twilight"...и след това животът ми се промени тотално/хехе, ама така ми се струваше и след Властелинът, Хари Потър и Матрицата/
2. Смаях се от героя на Едуард Кълън и начина, по който си изигра ролята Робърт Патинсън, затова прочетох книгите от поредицата/тук мина някъде около месец, докато прелистя и четирите/
4. Станах фенка на всичко свързано с филма и книгите, изтеглих двата саундтрака и започнах да следя всяко интервю, изрязаните сцени от филма и даже изпробвах windows movie maker-a с елементарни клипчета, съставени от слайдшоу със снимки на актьорите и музика от филма...направих два теста във facebook за други Twilight откачалки като мен...
5. Тук идва периода в болницата - 1 месец. През това време имаше лаптоп и кабелна телевизия/не цифрова, т.е. някои дни поради лошо време се случваше да няма сигнал.../, но за сметка на това нямаше интернет и едната ми ръка беше денонощно с абокат и система, която в повечето случаи я правеше безполезна/понякога изваждах късмет абокатът не беше във вена на сгъвката на лакътя или китката, ами някъде по средата/. Когато случаят беше такъв, че все пак да мога ползвам и двете си ръце, се понаучих да рисувам...мда, и аз не съм го вярвала, не че съм станала кой знае какъв Пикасо, аматьорче съм си, никога не съм обичала да рисувам нещо различно от животни, а като малка най-много рисувах Цар Лъв, ама за мен по-добре не знам дали би могло да бъде, така че...
6. Когато нямах гореспоменатия късмет лежах и гледах филмчета и сериалчета/благодарности на иффи за сезоните на "Coupling" и "The Big Bang Theory"/, или си препрочитах по-гореспоменатите книги, или за n-ти път гледах Twilight. Като цяло най-трудния ми и мизерен период беше в тая болница, ако не беше това, че идваха да ме подкрепят приятели и близки, сигурно щях тотално да изгубя психическото си равновесие...едно е да седиш за няколко дена в болница, ама месец и нещо...ужасно е...като си помисля, че дори бях почнала да следя едни сапунки...бррр:(
7. Все пак дойде щастливия ден, когато се прибрах вкъщи, а неизменно с това идват и интернета, цифровата телевизия, хубавото легло и храна...ммм...няколко дена блаженство...наваксах с вече излезлия трейлър на втория филм от Twilight сагата - "New Moon"/жалко, че премиерата е чак в края на ноември...подсмрък/, както и с почти всички филми на Робърт Патинсън и Кристен Стюарт. Гледах и "Ангели и Демони", но както и предположих, филмът беше разочароващ, въпреки, че повече ми хареса от "Шифърът на Леонардо". Но явно тези книги не стават за екран. В книгата, някак си много по-бавно се развива действието и напрежението и загадката те държат по-здраво...На филм няма как да стане.
8. Стигаме до последните дни, през които изгледах почти всички филми, които ме вълнуват/все още не мога да намеря активен торент на филма The Summer House и Little Ashes/, превъртях една камара мини-игрички от сайта на Рефлексив, телевизията ми е омръзнала тотално, освен, когато гледам новини, или в събота и неделя, когато дават филми през целия ден.
Работата е там, че през следващите няколко месеца статутът ми "прикована към леглото" няма да се промени кой знае колко,а аз съм зациклила, та въпросът ми е: КАКВО СЕ ПРАВИ НА ТОВА МЯСТО?
Приемам всякакви идеи, стига да не е гледане на сапунки/пробвах, това само засилва ефекта на изперкването/.

3 коментара:

Мариела каза...

Четенето, гледането на филми и слушането на музика в един момент сигурно омръзват :(

Ако ти е възможно, може да пробваш да плетеш и/или бродираш (примерно по-простички гоблени). Ако ми хрумне още нещо ще се включа пак :)

Snejka каза...

на времето мама ме се опита да ме научи да бродирам...не ми се получи много добре...може би трябва да опитам пак...а плетенето не е лоша идея, ама знам само 1 вид плетка:)

Анонимен каза...

Hello. And Bye.