събота, 10 ноември 2007 г.

Сладко или солено...

Ето и резултатите от анкетата:
- 60 % от запитаните са отговорили, че предпочитат сладката храна пред солената
- 40 % от анкетираните са отговорили, че соленото ги изкушава повече, отколкото сладкото

Какво мога да кажа по въпроса. Винаги съм обичала повече соленото, но като че ли винаги съм била заобиколена от "сладкари". Така че 60/40 е доста добро съотношение.
Странно ми е, когато някоя приятелка каже: "Ох, как ми се хапва тортичка" или "яде ми се вафла" или "убивам човек за нещо сладко в момента". А на мене никога не ми се е случвало така да примирам за сладко. Любимият ми щанд в магазина е тоя със мръвките, те винаги са ме изкушавали много повече от щанда със сладките, било то скалички, подковки, ягодки, прасковки, целувки, милувки, сърца и т.н. Ама в моето обкръжение съм от малкото. И като че ли повечето ми познати, които обичат повече мръвка са мъже...ужасно...сигурно ми има нещо...в смисъл афенитета към соленото приоритет на мъжете ли е само? Или съм си нормална? Винаги съм се чудила...Вие как мислите?

2 коментара:

Анонимен каза...

Аз предпочитам сладкото,но и месо обичам.Защото сладкото не засища така,както една пилешка пържола...В последно време,обаче,гледам да се ограничавам от вафли,торти и други сладки изкушения,защото са много калорични и започвам да трупам килца.Ако бях обаче много слаба с удоволствие бих хапвала сладко в големи количества.

Анонимен каза...

О, да - да живее соленото...

Но не мога да си кривя душата - убивам за шоколад. По възможност течен... В торта :))))